مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-03اقتصادي

بررسی 396 پروژه در نشست های ستاد تسهیل ایلام از ابتدای امسال


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 77 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 77 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است.

جهانگیر رستم زاد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی کشور، برگزار شد، اظهار کرد: در 60 جلسه ستاد تسهیل از ابتدای امسال 396 پروژه مورد بررسی قرار گرفته که 403 مصوبه برای آنها تصویب و 77 درصد مصوبات اجرا شد و 118 مصوبه نیز در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه این اقدامات و عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احیاء 23 واحد تولید راکد و مشکل دار در استان ایلام بوده است، گفت: عملکرد ستاد تسهیل استان در طول مدت یاد شده موجب شده در ارزیابی عملکرد رتبه دوم کشوری را کسب کنیم.

رستم زاد با بیان اینکه ایلام دارای 11 درصد ذخائر گاز و چهار درصد نفت کشور است و همین منابع عظیم باعث شده طرح های بزرگی برای بهره برداری از این ذخائر در استان اجرا شود، تصریح : 7 میلیارد یورو در حوزه نفت و گاز ایلام در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری شده و تولید 65 هزار بشکه در روز نشان از ظرفیت بالای استان در امر جذب سرمایه گذاری حوزه انرژی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 396 پروژه در نشست های ستاد تسهیل ایلام از ابتدای امسال

بررسی 396 پروژه در نشست های ستاد تسهیل ایلام از ابتدای امسال