مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03سياسي

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مدنی تبریز


معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مدنی تبریز و بیمارستان در حال احداث مردانی آذر واقع در شهرک خاوران، بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مدنی تبریز و بیمارستان در حال احداث مردانی آذر واقع در شهرک خاوران، بازدید کرد.

محمد حسین صومی، رییس دانشگاه تبریز، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و دکتر ناصر صفایی، رییس مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی شهید مدنی تبریز نیز در این بازدید، معاون درمان وزارت بهداشت را همراهی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح چهارشنبه، سیزدهم اسفند ماه در سفرش به تبریز ضمن بازدید از بخش های آنژیوگرافی، آی سی یو نوزادان و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی قطب آذربایجان با کادر درمان و پزشکان این مجموعه به گفت وگو نشست.

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی تبریز در حاشیه این بازدید در گفت وگو با ایسنا با هدف از بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از این مرکز را تامین تجهیزات های تک برای بیمارستان قلب تبریز عنوان کرد و گفت: این بازدید به منظور بروز کردن وسایل مورد نیاز برای بخش های رادیوتراپی و انکولوژی انجام شد، امیدواریم بازدید معاون وزیر از مرکز آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مدنی تبریز

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مدنی تبریز