مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03حوادث

معتادان متجاهر در کردستان در ایام عید جمع آوری می شوند


در راستای کاهش سرقت در ایام عید باید تمامی معتادان متجاهر جمع آوری شوند تا در این ایام شهروندان احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در چهارمین قرارگاه استانی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی استان کردستان، اظهار کرد: مجموعه دستگاه های دولتی باید در راستای پیشگیری از وقوع سرقت اقداماتی انجام دهند تا وقوع سرقت در استان به حداقل برسد.

وی افزود: اقتدار نیروی انتظامی موجب شده احساس امنیتی برای سارقان وجود نداشته باشد و در کنار آن مردم نیز به خوبی احساس آرامش داشته باشند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سرقت از اموال عمومی ادارات باید به حداقل برسد و تمامی دستگاه های اجرایی حراست و نگهبانی دارند و قابل پذیرش نیست که اموال آنها به سرقت برود و باید مصوب شود که توسط اهمال کاران جبران خسارت شود.

مرادنیا یادآور شد: دستگاه های خدمات رسان مانند برق، مخابرات و آب و فاضلاب نیز در راستای کاهش سرقت تجهیزات شبکه های انتقال خود، باید به گونه ای عمل کنند تا به حداقل برسد.

وی بیان کرد: برای کاهش سرقت در ایام عید باید تمامی معتادان متجاهر جمع آوری شوند تا در این ایام شهروندان احساس آرامش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متجاهر در کردستان در ایام عید جمع آوری می شوند

معتادان متجاهر در کردستان در ایام عید جمع آوری می شوند