مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03سياسي

برگزاری همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در کرمانشاه


همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر، در استان کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان صبح امروز با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر، در استان کرمانشاه برگزار شد.

این همایش به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه و به صورت وبینار در فضای مجازی از ساعت 8:30 صبح آغاز و تا 17 بعد از ظهر امروز ادامه می یابد.

نقش خانواده، رسانه های همگانی و فضای مجازی، مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها و سبک زندگی سالم در پیشگیری، از محورهای اصلی همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان است.

از دیگر محورهای اصلی این همایش می توان به نقش سبک مدیریتی، میزان آگاهی و رفتار اساتید و کارکنان دانشگاه ها، نهاد دین، روحانیت و باورهای مذهبی در پیشگیری از ابتلاء به بیماری اعتیاد و بررسی تجربه های موفق جوامع در پیشگیری اشاره کرد.

نقش آموزش مهارت های زندگی در پیشگیری و آسیب شناسی اسکان دانشجویان در محیط خوابگاه و خانه های مجردی از دیگر محورهای مورد بحث در همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد در بین دانشجویان است.

علاقمندان به شرکت در وبینار این همایش می توانند با انتخاب گزینه مهمان به لینک http://razi-link.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در کرمانشاه

برگزاری همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در کرمانشاه