مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-03ورزشي

سه گانه عجیب ویلموتس، کی روش و تیم ملی فوتسال بانوان!


حدود سه سال از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان می گذرد و وعده پاداش 22 میلیون تومانی به اعضای این تیم که رقمی در حدود 500 میلیون تومان است هم چنان محقق نشده، - آن هم در شرایطی که پاداش 450 هزار یورویی صعود تیم ملی فوتبال ایران از مرحله گروهی جام ملت های 2019 به صورت چمدانی در همان زمان پرداخت شد و به تازگی نیز مطالبه 25 میلیارد تومانی مارک ویلموتس تسویه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عدم توانایی فدراسیون فوتبال در پرداخت مطالبات مالی مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، موجب شد تا این فدراسیون با دخالت های افراد ذی نفوذ به دنبال استقراض از شرکت های تابعه شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) باشد و در نهایت از همین طریق، دستمزد سرمربی بلژیکی پرداخت شد.

قرارداد قطعی فردی ویلموتس برای یک سال معادل 2 میلیون یورو و با احتساب قرارداد دستیارانش کل مبلغ قرارداد چیزی کمتر از سه میلیون یورو بود.

25 میلیارد تومانِ ویلموتس درنهایت اما فدراسیون فوتبال دست به استقراض دو میلیون یورویی از شستا زد اما نکته قابل تامل پرداخت بدهی این فدراسیون به شستا بود و با واریز مجموعا 25 میلیارد تومان به حساب این هدینگ اقتصادی، تسویه حساب شده است و با وجود اینکه طرفین از تسویه حساب این پرونده خبر دادند، اما سوال اصلی این بود که 25 میلیارد تومان از طریق چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گانه عجیب ویلموتس، کی روش و تیم ملی فوتسال بانوان!

سه گانه عجیب ویلموتس، کی روش و تیم ملی فوتسال بانوان!