مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-03اقتصادي

نصب پنل های خورشیدی برای درآمدزایی مددجویان زنجانی


معاون بهره وری اقتصادی موقوفات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از مشارکت اوقاف در ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان خبر داد و گفت: در همین راستا با نصب و بهره برداری از پنل های خورشیدی و فروش برق تولیدی این پنل ها به دولت نسبت به ایجاد درآمد برای .

- داوود قاسملو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از مشارکت اوقاف استان زنجان با کمیته امداد در ایجاد درآمدهای پایدار برای خانواده های مورد حمایت این نهاد خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا با نصب و بهره برداری از پنل های خورشیدی با فروش برق تولیدی این پنل ها به دولت نسبت به ایجاد درآمد برای خانواده های مددجو اقدام می شود.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در مرحله نخست این طرح برای پنج خانواده مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در زنجان با اعطای کمک های بلاعوض و وام کم بهره پنل های خورشیدی تولید کننده برق نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پنل های خورشیدی برق را با استفاده از نور و انرژی خورشیدی تولید و ذخیره خواهند کرد، اضافه کرد: در مرحله بعدی شرکت برق طبق قرارداد منعقده هرساله این برق را به قیمت مناسب از این خانوارها خریداری و پول آن را نیز به آنها پرداخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب پنل های خورشیدی برای درآمدزایی مددجویان زنجانی

نصب پنل های خورشیدی برای درآمدزایی مددجویان زنجانی