مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-03سياسي

سال 1400 مُزین به دو نیمه شعبان


نشست جمعی از فعالان مراسم انقلاب اسلامی روز سه شنبه 12 اسفندماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

- ایسنا/تهران نشست جمعی از فعالان مراسم انقلاب اسلامی روز سه شنبه 12 اسفندماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در این جلسه با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم دهه فجر خاصه یوم الله 22 بهمن آن را یکی از نعمات الهی دانست که باید شکرگزار آن بود و افزود: این مراسم در شرایط کرونایی حرکتی بزرگ و ماندگار برگزار شد که تحسین مقام معظم رهبری را به همراه داشت.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو افزود: سال 1400 با جشن نیمه شعبان در 9 فروردین آغاز و با جشن نیمه شعبان در 27 اسفند پایان می پذیرد و این رخداد سال را امام زمانی کرده و ما وظیفه داریم نسبت به بزرگداشت جشن نیمه شعبان تلاش بیشتری داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم خود باید زمینه ساز ظهور و تشکیل دولت مهدوی باشد لذا باید با تمام توان در مورد ترویج فرهنگ مهدویت و پاسخگویی به شبهات همت گماشت.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، هم چنین 12 فروردین را از ایام الله و از مناسبت های مهم انقلاب برشمرد که در این روز حاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 مُزین به دو نیمه شعبان

سال 1400 مُزین به دو نیمه شعبان