مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-03اقتصادي

نرخ جدید قالیشویی اعلام شد


رییس اتحادیه قالیشویان تهران با اعلام نرخ های جدید قالیشویی در آستانه شب عید از افزایش 25 تا 30 درصدی نرخ نسبت به سال قبل و همچنین کاهش 40 درصدی تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و به مشتریان هشدار داد که فریب واحدهای بدون مجوز را نخورند.

- رییس اتحادیه قالیشویان تهران با اعلام نرخ های جدید قالیشویی در آستانه شب عید از افزایش 25 تا 30 درصدی نرخ نسبت به سال قبل و همچنین کاهش 40 درصدی تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و به مشتریان هشدار داد که فریب واحدهای بدون مجوز را نخورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قالیشویی از جمله کسب و کارهایی است که عموما با خانه تکانی شب عید رونق می گیرد، اما از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و در پی آن کاهش رفت و آمدها و اعمال پروتکل های بهداشتی این صنوف هم مانند سایر اصناف با کاهش تقاضا مواجه شده اند.

در این رابطه حمید محمدی در گفت وگو با ایسنا، از افزایش 25 تا 30 درصدی نرخ قالیشویی خبر داد و گفت: قالیشویان در سال 1398 افزایش قیمتی نداشتند در این افزایش قیمت نسبت به سال 1397 بوده است.

وی همچنین درباره تقاضای قالیشویی در آستانه شب عید، اظهار کرد: سال گذشته در این مقطع به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش تقاضا مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید قالیشویی اعلام شد

نرخ جدید قالیشویی اعلام شد