مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-03حوادث

پنج کودک گمشده در روستای خیرآباد درمیان پیدا شدند


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: پنج کودک گمشده در روستای خیرآباد اسدیه از توابع شهرستان درمیان در خراسان جنوبی پس از تلاش سه ساعته تیم های امدادی پیدا شدند.

- محمد اسعدزاده، امروز چهارشنبه 13 اسفند به خبرنگاران گفت: ساعت 20:30 شب گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی پنج کودک در محدوده روستای خیرآباد از توابع اسدیه، تیم های امدادی به محل اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از مشارکت سه تیم امدادی از شعبه درمیان در این عملیات جست و جو خبر داد و افزود: با تلاش سه ساعته این تیم ها و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان مفقود شده با سلامت کامل پیدا و به خانواده ها تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: کودکان در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به دلیل تاریک شدن هوا و ترس از عوامل محیطی به زیر یکی از پل های جاده ای پناه بردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار مراقبت خانواده ها از کودکان شد و گفت: هر سال گزارش هایی مبنی بر مفقودی کودکان و نوجوانان داریم که بعضا به نتایج نامطلوب و دلخراشی منجر می شود.

وی اظهار کرد: همچنین از شهروندان به ویژه گردشگران خواستاریم قبل از سفر به مناطق کوهستانی و کویری، نسبت به وضعیت آب و هوا و شرایط جغرافیایی اطلاعات کافی را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج کودک گمشده در روستای خیرآباد درمیان پیدا شدند

پنج کودک گمشده در روستای خیرآباد درمیان پیدا شدند