مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-03فرهنگي

فیلمنامه «آنتونیونی» پس از 40 سال ساخته می شود


فیلمنامه ای که «میکل آنجلو آنتونیونی» در دهه 70 موفق به ساخت آن نشد، پس از چندین سال در ایتالیا و برزیل مقابل دوربین خواهد رفت.

- فیلمنامه ای که میکل آنجلو آنتونیونی در دهه 70 موفق به ساخت آن نشد، پس از چندین سال در ایتالیا و برزیل مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، آنتونیونی کارگردان بزرگ سینمای ایتالیا، فیلمنامه ای با عنوان Technically Sweet در اوج دوران حرفه ای خود نوشته بودو قرار بود این فیلمنامه را در بین فیلم های نقطه زابریسکی (1970) و مسافر (1975) به سینما بیاورد اما در نهایت در سال 1980 از ساخت این فیلم منصرف شد و آن را به ییگریس ریستوم سپرد که به عنوان دستیار کارگردان با آنتونیونی همکاری می کرد.

ریستوم عمر کوتاهی داشت و نتوانست این فیلمنامه را بسازد و حالا قرار است پس از گذشت چند دهه فرزندش آندرس ریستوم که ساخت فیلم هایی چون کشورم و روی دیگر بهشت را در کارنامه دارد این فیلمنامه را به پرده نقره ای برساند.

آنتونیونی و دستیارش ییگریس ریستوم انریکا آنتونیونی همسر میکل آنجلو آنتونیونی نیز قرار است به عنوان یکی از تهیه کنندگان با این پروژه همکاری کند.

داستان این فیلمنامه درباره روزنامه نگاری است که در حال سپری کردن تعطیلات به صورت ناگهانی دچار یک بحران هستی گرایی می شود و در نهایت سفری ماجراجویانه را در دل جنگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمنامه «آنتونیونی» پس از 40 سال ساخته می شود

فیلمنامه «آنتونیونی» پس از 40 سال ساخته می شود