مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-03فرهنگي

99 هنرمند مازندرانی نشان فرهنگ وهنر دریافت کردند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انتشار فهرست اسامی 99 هنرمند استان که دارنده درجه هنری یک تا پنج هستند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس زارع در خصوص وضعیت ارزشیابی هنری هنرمندان استان گفت: این هنرمندان واجد شرایط بر اساس رشته تخصصی ارزیابی و معادل آن درجه هنری یک تا پنج دریافت کرده اند.

وی افزود: تاکنون از میان رشته های هنری و هنرمندانی که شرایط برخورداری معادل هنری را داشتند، تعداد 30 هنرمند در رشته هنرهای تجسمی، 50 هنرمند در زمینه موسیقی و آواز و 19 هنرمند در رشته هنرهای نمایشی موفق به کسب درجه هنری یک تا پنج شده اند و تعداد قابل توجهی از پرونده هنرمندان این استان در شورای ارزشیابی کشور در دست بررسی ست.

زارع ضمن اشاره به اهمیت تشکیل پرونده و معرفی هنرمندانی که به صورت تجربی فعالیت کرده اند و به نوعی صاحب سبک هستند و یا امکان تحصیل دانشگاهی نداشتند به شورای ارزشیابی، افزود: معادل هنری برای هنرمندان درجه هنری که در پنج سطح ارزشیابی می شود شامل درجه یک معادل دکتری، درجه 2 معادل فوق لیسانس، درجه 3 معادل لیسانس، درجه 4 معادل فوق دیپلم و درجه 5 معادل دیپلم است.

مدیرکل دستگاه فرهنگ و هنر استان افزود: هنرمندان بزرگ و ارزشمند بسیاری در مازندران در رشته های مختلف فعالیت می کنند و ظرفیت های هنری استثنایی در این استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 هنرمند مازندرانی نشان فرهنگ وهنر دریافت کردند

99 هنرمند مازندرانی نشان فرهنگ وهنر دریافت کردند