مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-03اقتصادي

معاون روابط کار وزارت کار خبر داد: صدور 100 مجوز آموزش ایمنی به بخش خصوصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، - معاون روابط کار وزارت کار خبر داد: صدور 100 مجوز آموزش ایمنی به بخش خصوصی معاون روابط کار از صدور یکصد مجوز آموزش ایمنی و بهداشت کار از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت کار در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس شورای عالی حفاظت فنی در یکصد و شصت و ششمین نشست این شورا با تقدیر از حضور فعال و منظم اعضای در جلسات با وجود کرونا گفت: شورای عالی حفاظت فنی نقش بسزایی در صیانت از نیرو کار و ترویج فرهنگ ایمنی جامعه دارد.

شاکرمی با اشاره به روند اصلاح و بازنگری آیین نامه های متعدد در نشست های سال جاری شورای عالی حفاظت فنی افزود: تدوین، تصویب و ابلاغ 2 آیین نامه ایمنی در تونل سازی و ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت شورای عالی حفاظت فنی از جمله مهمترین دستاورد های این شورا در سال جاری است.

وی از صدور 100 مجوز آموزش ایمنی به بخش خصوصی از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در سال 99 خبر داد و افزود: این اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون روابط کار وزارت کار خبر داد: صدور 100 مجوز آموزش ایمنی به بخش خصوصی

معاون روابط کار وزارت کار خبر داد: صدور 100 مجوز آموزش ایمنی به بخش خصوصی