مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-03بين الملل

آلمان سفیر مراکش را احضار کرد


وزارت خارجه آلمان در پی تصمیم رباط برای به تعلیق درآوردن تمامی اشکال ارتباطی خود با سفارت آلمان در این کشور و نیز هیات ها و نهادهای همکاری وابسته به آن، - وزارت خارجه آلمان در پی تصمیم رباط برای به تعلیق درآوردن تمامی اشکال ارتباطی خود با سفارت آلمان در این کشور و نیز هیات ها و نهادهای همکاری وابسته به آن، سفیر مراکش در برلین را احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دویچه وله، آلمان در واکنش به این اقدام مراکش، ضمن احضار زهور العلوی ، سفیر مراکش در برلین اعلام کرد، این احضار جهت بررسی فوری و شرح اتفاق رخ داده انجام شد.

وزارت خارجه آلمان با تاکید بر اینکه به ادامه روابط خود با مراکش علاقه مند است، این روابط را خوب توصیف و اعلام کرد: دولت آلمان هیچ مانعی برای روابط دیپلماتیک خوب با مراکش نمی بیند و بر همین اساس وزیر مشاور وزارت خارجه آلمان از سفیر مراکش در برلین دعوت می کند امروز جهت بررسی فوری و شرح اتفاق رخ داده دیداری داشته باشد.

این وزارتخانه با اشاره به اینکه در جریان گزارش های رسانه ای منتشر شده در مراکش درباره تصمیم این کشور برای قطع ارتباط با سفارت آلمان قرار گرفته، اعلام کرد که هنوز جزییات تصمیم مراکش برای قطع روابط با سفارت این کشور برای برلین روشن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان سفیر مراکش را احضار کرد

آلمان سفیر مراکش را احضار کرد