مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-03ورزشي

ژیمناستیک کاران کرمانشاهی در رقابت های کشوری درخشیدند


تیم ژیمناستیک آکروژیم استان کرمانشاه بین 16 تیم از سراسر کشور، سکوی اول رقابت های قهرمانی کشور را ازآن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم ژیمناستیک آکروژیم استان کرمانشاه با حضور 16 تیم از سراسر کشور در سکوی اول رقابت های قهرمانی کشور قرار گرفت.

این رقابت ها در دو رده سنی برگزار شد، بردیا آلنگ و سعید گلدسته در سنین 12 تا 18 سال مقام سوم و نوید شوکتی و ابوالفضل زارعی در رده سنی بزرگسالان مقام اول را کسب کردند.

رییس هیأت ژیمناستیک استان کرمانشاه در گفت وگو با فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: به علت شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها، مسابقات بطور مجازی و آنلاین با حضور 16 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

غلامرضا همتی گفت: تیم شرکت کننده از استان کرمانشاه شامل دو گروه دونفره  در رده سنی 12 تا 18 سال و بزرگسالان کرمانشاه توانست عناوین اول و سوم انتخابی تیم ملی را کسب کند.

قهرمان تیم آکروژیم از استان کرمانشاه نیز در ادامه، تصریح کرد: مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بودند به طوریکه تیم هایی در رقابت ها حضور داشتند که سابقه شرکت در مسابقات آسیایی و کسب مدال را داشتند.

نوید شوکتی افزود: مسابقات به صورت مجازی برگزار شد این رقابت ها انتخاب تیم ملی کشور بود که در اواخر بهمن ماه سال جاری در دو رده سنی 12 تا 18 سال و بزرگسالان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژیمناستیک کاران کرمانشاهی در رقابت های کشوری درخشیدند

ژیمناستیک کاران کرمانشاهی در رقابت های کشوری درخشیدند