مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-03پزشكي

دو نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در اهواز و آبادان برپا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی دو نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرهای اهواز و آبادان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی در نشست قرارگاه استانی مقابله با اپیدمی ویروس درمان بیمارستان ها را کم کرده و خود بر دوش بگیریم .

وی افزود: لازم است برای رویارویی با هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشیم چرا که امکان دارد در روزهای آینده شدت و اوج گیری این بیماری در این پیکی که ایجاد شده است به اوج خود نزدیک شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تحقق و یاعدم تحقق پیش بینی ها و احتمالات مربوط به وضعیت آینده خوزستان در بحث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، به تلاش همگانی مردم و مسوولان بستگی دارد.

وی ادامه داد: اگر ما مداخله مناسب و مطلوبی داشته باشیم ،مدت زمان پیک کمتر و روندی نزولی شکل خواهد گرفت ولی اگر مداخله مناسبی نسبت به شرایط نداشته باشیم مدت زمان پیک طولانی تر و با فرهای مرتفع تر خواهد بود و احتمال خواهد داشت خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

علی خدادادی تصریح کرد: ضروریست با تمام توان تلاش کنیم با موثرترین راهکارهای موجود فضایی را فراهم سازیم تا در آخرین روزهای قرن حاضر شرایط را از حالت بحرانی و قرمز خارج کرده و پس از کنترل، پایدار نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در اهواز و آبادان برپا می شود

دو نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در اهواز و آبادان برپا می شود