مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-03اجتماعي

رانندگان پرخطر تهرانی کدامند؟


کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت، انجام حرکات مخاطره آمیز، عدم کنترل خشم و توجه به رفتارهای منفی در رانندگی را ویژگی رانندگان پرخطر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ دوم رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات آشنا هستند.

وی با بیان اینکه رانندگی یک رفتار پیچیده است که برگرفته از یک سری صفات شخصیتی در افراد متفاوت است، اظهارداشت: از آنجا که هر فرد دارای صفات و شخصیت متفاوتی است ما شاهد طیف متنوعی از رانندگان پر خطر هستیم و می توانیم به وضوح تفاوت رانندگی این دسته از افراد را با هم مشاهده کنیم.

سرهنگ جوانبخت ادامه داد: یک مثال واضح در این موضوع بررسی تصادفات بزرگراه های تهران است؛ در یک سری بزرگراه ها مانند آزادگان معمولا با رانندگان خودروهای سنگین و وانت بارها مواجه هستیم که این افراد به آن نقاط کور موجود در اطراف خود شاید به خاطر حجم و ابعاد خودرو کم توجه بوده و خیلی هم مراعات دیگر خودروهای کوچک تر را نمی کنند؛ متاسفانه سرعت بالایی هم داشته و ما شاهد طیف تصادفات در بزرگراه هایی مانند آزادگان و کمربندی های اطراف تهران هستیم.

 وی گفت: وقتی بزرگراه هایی مانند آیت الله رفسنجانی، همدانی و زین الدین را بررسی می کنیم مشاهده حضور رانندگان پر خطر در آن معابر هم می شویم که جنس رانندگی آنها متفاوت است؛ در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان پرخطر تهرانی کدامند؟

رانندگان پرخطر تهرانی کدامند؟