مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-03پزشكي

بیش فعالی کودکان با دارو و مراقبت درمان نشود، ممکن است به جای دیگر ختم شود


مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: افسردگی سرماخوردگی روان است و بیماری های روانی نباید به عنوان انگ اجتماعی تلقی شوند.

- ایسنا/قم مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: افسردگی سرماخوردگی روان است و بیماری های روانی نباید به عنوان انگ اجتماعی تلقی شوند.

منصوره آخوندی، مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، درجلسه شورای پیام گزاران سلامت استان قم، عنوان کرد: مشکلات روانی هزینه های اقتصادی مستقیم و غیر مستقیم زیادی را بر جامعه تحمیل می کند؛ زیرا فردی که دچار افسردگی شده علاوه بر اینکه باید دارو مصرف کند دیگر نیروی توانمندی برای جامعه نیست.

وی ادامه داد: دانش آموزی که با افسردگی دست وپنجه نرم می کند توان تمرکز روی درس را ندارد و به دلیل انگ های اجتماعی نیز نمی تواند از مشاورین مناسب استفاده کند که درنتیجه درگیر راه هایی نادرست می شود و در 20 سالگی بجای تبدیل شدن به یک نیروی مولد، باری بر دوش خانواده و جامعه می شود.

وی با تاکید بر اینکه پرداختن به سلامت روان بسیار مهم است، بیان کرد: اپیدمی کرونا در یک سال اخیر باعث افزایش بیماری های روانی مانند افسردگی، اضطراب و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش فعالی کودکان با دارو و مراقبت درمان نشود، ممکن است به جای دیگر ختم شود

بیش فعالی کودکان با دارو و مراقبت درمان نشود، ممکن است به جای دیگر ختم شود