مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-03سياسي

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی شوق تلاوت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قرآنی شوق تلاوت میان 16 راه یافته (پسران گروه سنی 8 تا 14 سال) در رشته های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک های مصطفی اسماعیل، - با پایان یافتن 2 روز رقابت مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت، برگزیدگان آن در منطقه آزاد کیش معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قرآنی شوق تلاوت میان 16 راه یافته (پسران گروه سنی 8 تا 14 سال) در رشته های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی در جزیره کیش برگزار شد.

در رشته تلاوت غیرتقلیدی (آزاد)، محمدصالح مقدم از خراسان رضوی، محمد آقاجانی از قزوین و علی حشمتی از خراسان رضوی حائز رتبه های برتر شدند.

در تلاوت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل نیز سیدمحمدحسین روشنایی از استان مرکزی (اراک)، امیررضا صدری از خراسان رضوی و سیدسلمان موسوی از قزوین و در سبک استاد محمدصدیق منشاوی نیز مهدی بشکول از قزوین، امیر محمد نجیمی از خراسان رضوی و میلاد غلامی از تبریز و در سبک استاد عبدالباسط نیز محمدحسین کژابی و محمد باقری از تبریز و محمدمهدی میرشکار از سیستان و بلوچستان (زاهدان) توانستند رتبه های اول تا سوم را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی شوق تلاوت

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی شوق تلاوت