مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-03اقتصادي

37 دستگاه تبلت خیری به دانش آموزان نیازمند شهرستان بن اهدا شد


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تامین امکان حضور در بستر شبکه شاد تعداد 37 دستگاه تبلت خیری به دانش آموزان نیازمند شهرستان بن اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز با حضور در شهرستان بن در آیین اهدای 37 دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار از سوی خیرین شرکت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تأمین امکان آموزش در بستر شبکه ملی شاد، تعداد 37 دستگاه تبلت به ارزش یک میلیارد ریال از سوی خیّر نیک اندیش به دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان اهدا شد.

 وی با قدردانی از این اقدام خداپسندانه گفت: تاکنون بیش از 350 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند خیری در شهرستان بن به دانش آموزان کم برخوردار اهدا گردیده است.

قائدامینی جاری شدن سنت حسنه اهدای تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند با استفاده از ظرفیت خیرین را موجب رفع مشکلات آموزشی آن ها دانست و عنوان کرد: با این سنت حسنه و اقدام خداپسندانه، آینده سازان دیارمان از درس و مدرسه بی بهره نمی مانند و روحیه همدلی و نوع دوستی همواره در جامعه جاری و ساری می باشد؛ امیدواریم روزی فرا برسد که هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن امکانات،  از تحصیل باز نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 دستگاه تبلت خیری به دانش آموزان نیازمند شهرستان بن اهدا شد

37 دستگاه تبلت خیری به دانش آموزان نیازمند شهرستان بن اهدا شد