مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-03سياسي

آغاز به کار همایش ملی آموزش در دوران کرونا در شیراز


همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا با محوریت «فرصت ها، چالش ها و دستاوردها» در شیراز آغاز به کار کرد و به مدت دو روز در بستر شیکه شاد به میزبانی آموزش و پرورش استان فارس ادامه دارد.

- آغاز به کار همایش ملی "آموزش در دوران کرونا" در شیراز ایسنا/فارس همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا" با محوریت فرصت ها، چالش ها و دستاوردها در شیراز آغاز به کار کرد و به مدت دو روز در بستر شیکه شاد به میزبانی آموزش و پرورش استان فارس ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس چهارشنبه 13 اسفند در آیین افتتاحیه همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا، گفت: به دنبال هر بحرانی، تهدیدها، چالش ها و فرصت هایی ایجاد می شود.

فرهاد اسماعیلی با بیان اینکه اساسا ذات بحران تهدید و چالش است، افزود: کشور ایران نیز طی تاریخ بحران های طبیعی، حوادث مترقبه و غیرمترقبه و جنگ و خونریزی زیادی به خود دیده اما چون ققنوس سربلند کرده و با افتخار امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد.

او ادامه داد: به عنوان مثال؛ هشت سال جنگ تحمیلی تهدیدها و چالش های زیادی به همراه داشت اما همین بحران ، جوهره وجودی انسان ها را بالفعل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: در بحران کووید 19 که عرصه های مختلفی از جمله اجتماعی، فرهنگی، علمی و حتی نظامی تحت الشعاع قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار همایش ملی آموزش در دوران کرونا در شیراز

آغاز به کار همایش ملی آموزش در دوران کرونا در شیراز