مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-03سياسي

شرط پرداخت حقوق کارکنان دستگاه ها در سال 1400


نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که صدور اجازه تخصیص اعتبار دستگاه ها و پرداخت حقوق کارکنان و مدیران دستگاه ها درسال 1400، منوط به احراز انجام تکالیف مندرج در ماده(29) قانون برنامه ششم توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، بند الحاقی 1 و 2 تبصره 12 ماده واحده لایحه بودجه سال 1400 را بررسی کرده و با آن موافقت کردند.

بر اساس بند الحاقی 1 تبصره 12، صدور اجازه تخصیص اعتبار دستگاه ها و پرداخت حقوق کارکنان و مدیران دستگاه ها در سال 1400، منوط به احراز انجام تکالیف مندرج در ماده(29)قانون برنامه ششم توسعه است.

هرگونه اقدام برخلاف این بند به منزله تصرف غیرقانونی در اموال و وجوه عمومی است.

بر اساس بند الحاقی 2 این تبصره، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شرکت های آب و فاضلاب استانی و شرکت های توزیع برق استان ها که به صورت مامور در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت توانیر ارائه خدمت می نمایند، از محل منابع داخلی شرکت های استانی مذکور، بلا مانع است.

بر اساس ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است طی سال اول اجرای قانون برنامه نسبت به راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کند و امکان تجمیع کلیه پرداخت ها به مقامات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط پرداخت حقوق کارکنان دستگاه ها در سال 1400

شرط پرداخت حقوق کارکنان دستگاه ها در سال 1400