مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-03اقتصادي

نسخه ای برای اصلاح اقتصاد شترمرغی/تقاضای واقعی بازار خودرو نصف برآوردهاست


دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با بیان اینکه در حال حاضر اقتصاد کشور وضعیتی شترمرغی دارد، معتقد است: تا زمانی که سطح اقتصاد کلان مشخص نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این روزها شرایط اقتصادی کشور آنقدر به هم ریخته و آشفته است که اجماع نظر و ارائه راهکار کلی برای اصلاح این شرایط و بهبود وضعیت معیشت و زندگی مردم کار دشواری به نظر می رسد.

برای فرار از این نابسامانی و در جهت نجات اقتصاد کشور هر کسی می تواند پیشنهادات مختلفی را بیان کند اما اگر قرار باشد این پیشنهادات از سوی فردی در کسوت مشاور رییس جمهور مطرح شود باید با دقت بیشتری ارائه شود تا ضمن اصلاح بخش بزرگی از اقتصاد، منافع جمعی را به همراه داشته باشد.

  در این مورد با مازیار بیگلو دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت و گو کرده ایم که در ادامه می خوانید: فارس: با توجه به مشکلاتی که در اقتصاد کشور وجود دارد، اگر شما مشاور رییس جمهور بودید برای رفع این موانع و به منظور اصلاح شرایط اقتصادی، چه پیشنهادی را مطرح و پیگیری می کردید؟ بیگلو: پیشنهاد من به رییس جمهور این است که اقتصاد کشور را از وضعیت شترمرغی خارج کند یعنی اقتصاد ما یا شتر باشد و یا مرغ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه ای برای اصلاح اقتصاد شترمرغی/تقاضای واقعی بازار خودرو نصف برآوردهاست

نسخه ای برای اصلاح اقتصاد شترمرغی/تقاضای واقعی بازار خودرو نصف برآوردهاست