مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-03سياسي

اجرای 70 برنامه پژوهشی در حوزه نماز


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اجرای 70 برنامه پژوهشی در حوزه نماز خبر داد.

- محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری کنگره 3535 شهید اشاره و اظهار کرد: شهدا با جانفشانی خود، اوج باورشان به این حقایق الهی را نشان داده اند و این توفیقات و ثمرات امروز مسلمانان و مظلومان عالم، ثمره همین باور عمیق شهداست.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری در این زمینه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه های متعددی برای این کنگره در نظر گرفته شده است، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان 70 برنامه به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید اجرایی خواهد کرد.

احمدخانی از برگزاری جشنواره معراج خبر داد و گفت: این جشنواره یکی از برنامه های فاخر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همزمان با برگزاری کنگره 3535 شهید است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی در زنجان گفت: هنرمندان فعال و پرتلاش در عرصه هنرهای نمایشی فعالیت می کنند، اما متأسفانه یکی از مشکلات این عرصه هنری نداشتن متون مناسب و قوی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 برنامه پژوهشی در حوزه نماز

اجرای 70 برنامه پژوهشی در حوزه نماز