مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-03سياسي

زبان فارسی باعث آرامش روحی من شد


لیلجان لزری، فارسی آموز یونانی گفت: زبان فارسی به شکل معجزه آسایی سبب آرامش درونی و روحی من شد وبرای من فرصت های شغلی خوبی را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانم لیلجان لزری پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره های آموزش زبان و ادبیات فارسی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن موفق به دریافت تاییدیه پایانی سطح پیشرفته شد.

وی ضمن حضور در نمایندگی فرهنگی و دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در یونان، با زبان فارسی تجربیات خود در این این چهار سال را بیان کرد.

خانم لزری که اصالتاً آلبانیایی و ساکن یونان است با اشاره به اهمیت یادگیری زبان فارسی در جامعه امروز یونان گفت: یادگیری زبان فارسی به دلیل حضور مهاجران فارسی زبان در یونان و حتی سایر کشورها اروپای از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیاز برای ارتباط با این افراد به خوبی در این کشور حس می شود.

زبان فارسی بسیار آهنگین و دلنشین است لرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های زبان فارسی گفت: من پنج سال پیش در یکی از مراکز آموزشی زبان یونانی و انگلیسی به عنوان معلم زبان یونانی استخدام شدم و وقتی برای اولین بار فارسی را شنیدم عاشق این زبان شدم و به نظرم زبان فارسی بسیار آهنگین و دلنشین آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان فارسی باعث آرامش روحی من شد

زبان فارسی باعث آرامش روحی من شد