مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-03بين الملل

فری بیکن: جامع ترین برنامه جمهوری خواهان برای مقابله با رفع تحریم ایران رونمایی شد


منابع مطلع می گویند کمیته مطالعاتی حزب جمهوری خواه برنامه ای را تدوین کرده که مانع بازگشت دولت جدید واشنگتن به توافق هسته ای و رفع تحریم های ایران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم پیام های متناقض و اظهارات تردیدآمیزی که دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای ایران از خود نشان داده اما جمهوری خواهان کنگره به دنبال راهی جهت ممانعت از هرگونه بعد از مصاحبه هایی با چندین نفر از سران سیاست خارجی حزب جمهوری خواه، گزارش داد: جمهوری خواهان کنگره در حال کار بر روی طیفی از اقدامات برای جلوگیری از بازگشت دولت بایدن به توافق هسته ای سال 2015 با ایران هستند .

فری بیکن درباره تلاش های ضد ایرانی جمهوری خواهان کنگره، نوشت: این تلاش، شامل فشار حداکثری جهت ممانعت از رفع تحریم های تهران تا زمانی که برنامه هسته ای مورد مناقشه آن به صورت کامل برچیده نشده، می شود .

این پایگاه خبری ضمن اشاره به مخالفت دو حزبی در آمریکا با رفع کامل تحریم ها علیه ایران، توضیح داد: این مخالفت می تواند دولت را به بازنگری در رویکرد دیپلماتیک خود [در قبال] ایران مجبور کند.

برای این منظور، کمیته تحقیقاتی جمهوری خواه از دقیق ترین طرح خود برای مقابله با امتیاز دادن دولت بایدن به تهران و کنار گذاشتن سیاست فشار حداکثری ترام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فری بیکن: جامع ترین برنامه جمهوری خواهان برای مقابله با رفع تحریم ایران رونمایی شد

فری بیکن: جامع ترین برنامه جمهوری خواهان برای مقابله با رفع تحریم ایران رونمایی شد