مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-03ورزشي

تقدیر از سهراب مرادی با اهدای کلید یک واحد آپارتمان


در مراسمی با حضور رییس کمیته ملی المپیک و به پاس قهرمانی های سهراب مرادی در رویدادهای مختلف به خصوص المپیک ریو، با اهدای کلید یک واحد آپارتمان از وی تقدیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، طبق هماهنگی های به عمل آمده با استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مقرر شده تا صبح امروز چهارشنبه طی مراسمی از افتخارات سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان تجلیل و تقدیر شود.

به همین منظور سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک عازم اصفهان شدند.

مرادی در رویدادهای مختلف بخصوص رویداد المپیک 2016 ریو از سوی استانداری و اداره کل ورزش اصفهان به این قهرمان ارزنده اهدا خواهد شد.

همچنین مقرر شد از تمبر یادبود این قهرمان و همچنین سردیسی که توسط موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک طراحی، ساخت و آماده شده رونمایی گردد.

در حاشیه این سفر صالحی امیری و هیات همراه دیداری را با دست اندرکاران اداره کل ورزش و روسای هیات های ورزشی استان خواهند داشت و در مراسم کلنگ زنی دو پروژه ورزشی نیز شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از سهراب مرادی با اهدای کلید یک واحد آپارتمان

تقدیر از سهراب مرادی با اهدای کلید یک واحد آپارتمان