مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-03اجتماعي

تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا در آذربایجان شرقی


مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از تشدید سامانه بارشی و رگبار باران و رعد و برق از روز پنجشنبه در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از تشدید سامانه بارشی و رگبار باران و رعد و برق از روز پنجشنبه در استان خبر داد.

افشین ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه بارشی و رگبار باران و رعد و برق که فعالیت خود را از امروز در استان شروع کرده است، از روز پنجشنبه 14 اسفند ماه تا عصر جمعه فعالیت این سامانه تشدید شده و تمامی نواحی استان بویژه نواحی جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به رگبار باران و رعد و برق و وزش باد (گاهی تا شدید)، گفت: آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و احتمال اصابت صاعقه دور از انتظار نبوده و توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه لازم در این خصوص بعمل آید.

وی ادامه داد: در نواحی سردسیر، بارش برف و مه و در نواحی کوهستانی، کولاک برف و مه، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای و مسدود شدن برخی راه های روستایی پیش بینی شده و توصیه می شود هم استانی ها از سفرهای غیر ضروری و فعالیت های کوهنوردی اجتناب کرده و ضمن رعایت نکات ایمنی، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا در آذربایجان شرقی

تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا در آذربایجان شرقی