مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-03دانش

آزمایشگاه خوب زمینه ساز تربیت پژوهشگرانی با مرجعیت ملی و بین المللی است


وزیر علوم در پیامی به کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی عنوان کرد: آزمایشگاه خوب و مجهز زمینه ساز تربیت پژوهشگران و متخصصینی با مرجعیت ملی و بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در پیامی به اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی که روزهای 13 و 14 اسفندماه 1399 به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود، عنوان کرد: گسترش مرزهای دانش و انجام پژوهش های فاخر و نافذ که علاوه بر تربیت نیروی انسانی کارآمد و رقابتی در عرصه بین المللی، زمینه شکوفایی در کشور را فراهم نماید و مایه افتخار و احترام در عرصه جهانی برای جامعه علمی کشور باشد، با دسترسی به تجهیزات با فناوری بالا و داشتن آزمایشگاه های مجهز و به روز امکان پذیر است.

در پیام وزیر علوم آمده است: آزمایشگاه ها که زادگاه علوم تجربی و نقطه تلاقی علم و عمل می باشند امروزه در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها به جایگاه مهمی برای تثبیت فرایند یادگیری، پرسشگری، ظهور خلاقیت ها و شکوفایی تبدیل شده اند.

همچنین گسترش مرزهای دانش و انجام پژوهش های فاخر و نافذ که علاوه بر تربیت نیروی انسانی کارآمد و رقابتی در عرصه بین المللی، زمینه شکوفایی در کشور را فراهم نماید و مایه افتخار و احترام در عرصه جهانی برای جامعه علمی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه خوب زمینه ساز تربیت پژوهشگرانی با مرجعیت ملی و بین المللی است

آزمایشگاه خوب زمینه ساز تربیت پژوهشگرانی با مرجعیت ملی و بین المللی است