مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:002021-03-03اقتصادي

باخانمان های بی خانمان آستارا


داشتن سرپناه و مأمن از نیازهای اولیه هر انسان است که بشر از بدو تولد در زیر سایه پدر و مادر و پس از پذیرش مسئولیت زندگی در دوران ازدواج و طول زندگی مشترک، - ایسنا/گیلان داشتن سرپناه و مأمن از نیازهای اولیه هر انسان است که بشر از بدو تولد در زیر سایه پدر و مادر و پس از پذیرش مسئولیت زندگی در دوران ازدواج و طول زندگی مشترک، توسط زوجین تهیه می شد.

وضعیت مناسب اقتصادی دهه های گذشته و بی تفاوت بودن زوجین به تجملات و مسئولیت پذیری برای زندگی مشترک با برنامه و تلاش برای تأمین مایحتاج اولیه زندگی از عواملی بود که جوانان نسل میانی قرن حاضر را نسبت به جوانان نسل دهه 90 متمایز کرده است.

ورود فضای مجازی به چرخه زندگی و تبدیل شدن جهان به یک دهکده در دسترس همه نسل ها، سبب شد تا انتظارات و دیدگاه ها نسبت به زندگی مشترک تغییر پیدا کند و فاصله طبقاتی بیشتر محسوس شود.

همانطور که در دین مبین اسلام بر تشکیل زندگی مشترک تأکید شده و پیامبر اکرم (ص) با روایت وزین خود این مهم را ختم کرده است که ازدواج، سنّت من است.

هر کس از سنّت من رویگردان شود از من نیست.

ولی آغاز زندگی مشترک در کشور ما چالش های خود را دارد که مشکلات لاینحل، رغبت و تمایل به پرداختن به این مهم را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخانمان های بی خانمان آستارا

باخانمان های بی خانمان آستارا