مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-03فرهنگي

پیشنهادات و راهکارهای بابک کریمی برای سینماهای قدیمی


بابک کریمی که سال ها در اروپا زندگی و کار کرده درباره کارکرد سینماهای قدیمی می گوید: براساس آنچه در ایتالیا و فرانسه دیده ام کاملا مشخص است که در دنیای امروز یک سینما دیگر فقط یک سالن سینما نمی تواند باشد و باید جنبه های دیگری به آن اضافه کرد.

- بابک کریمی که سال ها در اروپا زندگی و کار کرده درباره کارکرد سینماهای قدیمی می گوید: براساس آنچه در ایتالیا و فرانسه دیده ام کاملا مشخص است که در دنیای امروز یک سینما دیگر فقط یک سالن سینما نمی تواند باشد و باید جنبه های دیگری به آن اضافه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه جذب مخاطب در دوران کرونا به معضلی جدی برای سینمادارها تبدیل شده، ولی وضعیت مبهم و رو به تعطیل سینماهای قدیمی تهران که نسلی با آن ها خاطره دارند، اسباب دلتنگی و نگرانی خیلی از سینمادوستان حرفه ای شده است.

از مدتی قبل که خبرهایی از تعطیلی یا تغییر کاربری بعضی سینماهای خاطره انگیز پایتخت پشت سر هم منتشر شدند، واکنش های مختلفی در میان اهالی سینما و مخاطبان آن دیده و شنیده شد و خیلی ها گله داشتند که چرا کاری برای حفظ این سینماها نمی شود یا چرا مالکان این نوع سینماها بیشتر طمع تخریب دارند؟ اما وقتی پای حرف های مالکان سینماهای قدیمی بنشینیم بیشتر آن ها از گران بودن هزینه های نگهداری سینما، به روز کردن سیستم و تجهیزات گله مند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات و راهکارهای بابک کریمی برای سینماهای قدیمی

پیشنهادات و راهکارهای بابک کریمی برای سینماهای قدیمی