مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 02:152021-03-02اقتصادي

جذب 21 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در کردستان


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه 21 هزار و 117 مشترک جدید به مشترکین استان کردستان اضافه شده است.

- احمد فعله گری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه 21 هزار و 117 اشتراک جدید در استان کردستان به مجموع مشترکین این شرکت اضافه شده است.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 841 مورد مشترک در شهرها و 9 هزار و 276 مورد در روستاها اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در بهمن ماه تعداد 956 مشترک در شهرها و 876 مورد اشتراک جدید در سطح روستاها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان کردستان دارای 560 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین درخواست مردم در روستاهای کوچک و بزرگ استان این است که گاز زودتر به روستاهای سخت گذر و دورافتاده برسد، افزود: استان کردستان به دلیل وضعیت توپوگرافی و مسیرهای پر شیب و دارای پیچ های خطرناک، کار گازرسانی را دوچندان سخت و طاقت فرسا می نماید.

وی افزود: اگر وضعیت جغرافیایی و انجام عملیات گازرسانی در مسیرهای پرفراز و نشیب را پشت سر بگذاریم، کوتاه بودن فصل کار نیز یکی از مشکلات پیش روی شرکت گاز استان کردستان در بخش اجرای پروژه هاست که به علت طولانی بودن فصل سرما معمولا فصل کار از اوایل خرداد شروع و تا پایان آبان ماه ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 21 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در کردستان

جذب 21 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در کردستان