مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 22:152021-03-02سياسي

ساخت 6 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 6 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دو معلول به بالا در کشور ساخته می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز این استان اظهار کرد: 6 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دو معلول به بالا در کشور ساخته می شود.

حجت الاسلام  روحانی نژاد با بیان اینکه انجمن خیران مسکن ساز وابسته به بنیاد مسکن است، اما هویت مستقلی دارد افزود: باید تلاش شود که این انجمن در استان موثر واقع شود.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت این بنیاد از خیران مسکن ساز گفت: امتیاز آب، برق، گاز، صدور پروانه و ارائه خدمات فنی، نظارت ها برای طرح های مسکن خیرساز رایگان است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست هم گفت: بنیاد مسکن امسال ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی را برای محرومان در استان شروع کرده که 3 هزار واحد آماده بهره برداری است.

 جنتی افزود: فردا عملیات اجرایی ساخت 12 واحد مسکونی برای خانواده های دو معلولی آغاز می شود.

وی تصریح کرد: در مجموع امسال 160 واحد برای این خانواده ها ( دو معلول به بالا) در کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد مسکن و خیران ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 6 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر

ساخت 6 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر