مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 22:152021-03-02سياسي

در انتشار اخبار قبل از انتخابات انصاف و مر قانون رعایت شود


رییس پلیس فتا استان بوشهر عنوان کرد: در انتشار اخبار قبل از انتخابات انصاف و مر قانون رعایت شود و تمامی مواردی که جنبه تبلیغاتی دارند در موعد قانونی تبلیغات انجام گیرد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر عنوان کرد: در انتشار اخبار قبل از انتخابات انصاف و مر قانون رعایت شود و تمامی مواردی که جنبه تبلیغاتی دارند در موعد قانونی تبلیغات انجام گیرد.

سرهنگ مهدی قاسمی در نشست انتخابات و نقش رسانه با حضور اعضای خانه مطبوعات و مدیران پایگاه های خبری، نشریات و نمایندگان خبرگزاری ها گفت: در ابتدا جا دارد از همکاری فعالانه و قانون مند اهالی رسانه در انتخابات سال 98 به منظور سالم سازی فضای مجازی و همچنین برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور و قانونمند تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم که شاهد همین حضور در انتخابات پیش رو هم باشیم.

وی ادامه داد: مطمئنا اهالی رسانه به موضوعات اشراف دارند، در انتخابات قبل شاهد بودیم که تعدادی از کاندیداها قبل از از موعد قانونی تبلیغات با استفاده از تکنیک های تبلیغاتی در قالب و پوشش های گوناگون اقدام به مطرح کردن نام خود کردند.

لذا می بایست در انتشار اخبار قبل از انتخابات انصاف و مر قانون رعایت شود و تمامی مواردی که جنبه تبلیغاتی دارند در موعد قانونی تبلیغات انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتشار اخبار قبل از انتخابات انصاف و مر قانون رعایت شود

در انتشار اخبار قبل از انتخابات انصاف و مر قانون رعایت شود