مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-02اقتصادي

قشم در مسیر بحران کمبود سیلندر گاز مایع/ مسوولان پاسخگو نیستند


این شرکت به عنوان تنها شرکت تامین سیلندر گاز در جزیره قشم با غیرواقعی بودن بهای کپسول گاز و سکوت مسوولان قیمت گذاری در مسیر ورشکستگی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، فرهاد نظری شامگاه امروز به منظور پاسخگویی به ابهامات ایجاد شده در خصوص فروش سیلندرهای گاز در این جزیره به قیمتی بیش از بهای مصوب نشستی با اصحاب رسانه تشکیل داد.

وی در تشریح بهای تمام شده هر سیلندر گاز 11 کیلویی اظهار داشت: هر ماشین حمل گاز به جزیره قشم به طور میانگین 18 تُن گاز را حمل می کند.

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم تصریح کرد: بهای هر کیلو گاز 230 تومان است که قیمت مجموع گاز حمل شده توسط یک ماشین از بندرعباس به قشم چهار میلیون و 140 تومان خواهد بود.

نظری ادامه داد: هزینه عبور هر ماشین با لندیگ کرافت از بندر پل به لافت نیز 520 هزار تومان است و باید به هر راننده نیز یک میلیون و 100 هزار تومان دستمزد پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: با هر ماشین حمل سوختی که به جزیره قشم می رسد یک هزار و 636 سیلندر 11 کیلویی پُر می شود و برای هزینه توزیع هر سیلندر در نمایندگی های پخش نیز باید چهار هزار و 300 تومان پرداخت کرد که مجموعا رقمی معادل هفت میلیون و 34 هزار و 800 تومان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشم در مسیر بحران کمبود سیلندر گاز مایع/ مسوولان پاسخگو نیستند

قشم در مسیر بحران کمبود سیلندر گاز مایع/ مسوولان پاسخگو نیستند