مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-02سياسي

کنگره نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی برگزار می شود


دبیر اجرایی کنگره آیت الله شاهرودی گفت: کنگره بزرگداشت آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی تیرماه1400در قم برگزار می شود و همچنین اردیبهشت ماه پیش کنگره ای در شاهرود برگزار می شود.

- ایسنا/قم دبیر اجرایی کنگره آیت الله شاهرودی گفت: کنگره بزرگداشت آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی تیرماه1400در قم برگزار می شود و همچنین اردیبهشت ماه پیش کنگره ای در شاهرود برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس نصیری فرد ظهر امروز در نشست خبری کنگره نکوداشت آیت الله حاج سید محمد حسینی شاهرودی که در سالن جلسات انجمن علمی حوزه برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله سید محمود شاهرودی مرجع تقلید جامع و ازنظر علمی بسیار دقیق بودند.

آیت الله شاهرودی برای نخستین بار بعثه حج را راه اندازی و پیاده روی اربعین را احیا کرد وی ویژگی های علمی آیت الله شاهرودی را موردتوجه قرارداد و افزود: این مرجع بزرگ جهان تشیع ذوابعاد بودند و این موضوع معروف است که مرجع تقلید اولین ها بودند، بعثه حج را اولین بار راه اندازی و پیاده روی مردمی مراسم اربعین را احیا کرد، احداث مسکن برای طلاب و بیمه درمانی ازجمله خدمات این مرجع تقلید بود و باید ازنظر فعالیت و شخصیتی به طلاب، دانشجویان و جامعه شناسانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی برگزار می شود

کنگره نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی برگزار می شود