مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-02سياسي

موضوع افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون تلفیق ارجاع شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی بیشتر پیشنهادات، با ارجاع موضوع افزایش حقوق کارکنان به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با ارجاع جزء بند (الف) تبصره (12) ماده واحده لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

در جزء (1) بند (الف) تبصره (12) ماده واحده لایحه بودجه آمده است: ضریب حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر در دستگاه های اجرایی موضوع ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی (به استثنای مشمولان قانون کار جمهوری اسلامی ایران) از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات که توسط دولت تعیین می گردد و همچنین و افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (25%) افزایش یابد.

تفاوت تطبیق موضوع ماده (78) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می ماند و به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (25%) افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

موضوع افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون تلفیق ارجاع شد