مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:152021-03-02اجتماعي

خدمات خادمیاری در دوران کرونا چند برابر گذشته ارائه شد


در طول دوران یک ساله کرونا، با وجود کمبود منابع نسبت به سال های گذشته، خدمات خادمیاری کاهش پیدا نکرد، بلکه خدمات به صورت چند برابر در سراسر کشور ارائه شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: در طول دوران یک ساله کرونا، با وجود کمبود منابع نسبت به سال های گذشته، خدمات خادمیاری کاهش پیدا نکرد، بلکه خدمات به صورت چند برابر در سراسر کشور ارائه شد.

محمدحسین استادآقا در نشست دیدار با دبیران دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها که امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: این بنای خیر از خدمات معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی آغاز شد و با اقدامات معاونت خدمات اجتماعی، تا مرتفع شدن مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به همت خادمیاران رضوی، هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تعمیر و در کنار طرح های ابلاغی آستان قدس رضوی، هزاران بسته مواد غذایی از محل کمک های مردمی بین نیازمندان توزیع شد و علاوه بر آن، افزایش خدمات مرتبط با سلامت محرومان در نقاط مختلف کشور در دستور اقدام قرار گرفت.

استادآقا با اشاره به خدمات ارائه شده توسط خادمیاران رضوی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سیل سیستان و بلوچستان پس از چند روز تمام نهادهای متولی و مسئول از منطقه آسیب دیده خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات خادمیاری در دوران کرونا چند برابر گذشته ارائه شد

خدمات خادمیاری در دوران کرونا چند برابر گذشته ارائه شد