مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:152021-03-02حوادث

سقوط در چاه، جوان نی ریزی را به کام مرگ فرستاد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از سقوط مرگبار جوان 18 ساله، در چاهی به عمق 90 متر در شهرستان نی ریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، قانع در خصوص جزییات این حادثه اظهار داشت: در پی اعلام حادثه از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری حادثه سقوط یک مرد جوان در اعماق یک چاه با سامانه 125 ، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز صبح امروز 12 اسفند ماه ساعت 7:36 دقیقه، با توجه به عمق 90 متری چاه با 8 متر ارتفاع آب، آتش نشانان تیم نجات چاه نورد و غواصی را به محل حادثه در شهرستان نی ریز بخش رونیز اعزام کرد.

وی افزود: با توجه به اطلاعات اولیه دریافتی از این حادثه؛ در پی ناپدید شدن یک مرد جوان در محیط اطراف یک باغ و مزارع کشاورزی و نگرانی خانواده وی، پس از تحقیقات مشخص شد که فرد به علت نامعلوم به چاهی با  عمق 90 متر در اطراف محوطه این باغ سقوط کرده و با توجه به عدم امکان برقراری تماس و وجود 8 متر آب در چاه هیچگونه اطلاعی از سلامت وی در دسترس نبود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل کردند و کارگاه نجات بر روی دهانه چاه برپا شد.

وی گفت : تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و با تلاش دو ساعته تیم غواصی و چاه نورد، پیکر بی جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط در چاه، جوان نی ریزی را به کام مرگ فرستاد

سقوط در چاه، جوان نی ریزی را به کام مرگ فرستاد