مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:452021-03-02سياسي

تمسک به قرآن، راه حل تمامی مسائل و مشکلات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع فعالان قرآنی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت و جایگاه والای قرآن اظهار داشت: - حجت الاسلام محمد قمی در جمع فعالان قرآنی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خادم، خادمان قرآن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع فعالان قرآنی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت و جایگاه والای قرآن اظهار داشت: تمسک به قرآن راه حل تمامی مسائل و مشکلات است و در این رابطه تفاوتی میان مسائل اقتصادی، سیاسی و یا فرهنگی نیست.

وی افزود: راه حل اصلی برای انجام هر کاری بازگشت به قرآن است و این راه از طرف خداوند متعال مقرر شده و تمسک به قرآن برای برطرف کردن مشکلات جامعه ضروری و تدبر در آیات نورانی قرآن برای اهل دقت غیرقابل اجتناب است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن بیان این مطلب که هنر بزرگ امام راحل به فرموده مقام معظم رهبری ایجاد وحدت بود و این مهم برگرفته از قرآن است، ابراز داشت: راه برطرف کردن مشکلات و مسائل بزرگ حاکمیتی هم باید از مفاهیم قرآنی استخراج شود و این نکته از اصول رهبران انقلاب اسلامی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمسک به قرآن، راه حل تمامی مسائل و مشکلات است

تمسک به قرآن، راه حل تمامی مسائل و مشکلات است