مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-02سياسي

استعفای رییس شورای شهر کاشمر رأی نیاورد


استعفای رییس شورای اسلامی شهر کاشمر که به عنوان یکی از دستور جلسات صحن علنی شورای شهر مطرح شد، از سوی اعضا رأی نیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با طرح موضوع استعفای رییس شورای شهر آغاز شد.

رییس شورای اسلامی شهر کاشمر که از شهریور ماه امسال با پنج رأی از میان هفت رأی اعضای شورای اسلامی عهده دار این مسؤلیت شده بود، گفت: با توجه به اینکه دوره پنجم شورای شهر کاشمر با حضور صاحب نظران و متخصصان یکی از ادوار موفق است و برای حفظ آرامش در ماه های پایانی و بدون هیچ گونه حب و بغض استعفایم را تقدیم می کنم.

حجت الاسلام میثم خزاعی با اشاره به اینکه استعفایم تنها موضوع شخصی و استمرار آرامش در شوراست، اظهار کرد: ضمن قدردانی از حسن توجه و اعتماد همکارانم در واگذاری این مسئولیت به حقیر، تقاضا دارم با موافقت با استعفایم این مسؤلیت سنگین را از دوشم بردارند تا همچون گذشته به عنوان یک عضو در خدمت شورا و شهروندان باشم.

در ادامه با وجود اصرار تعدادی از اعضای شورای شهر مبنی بر پس گرفتن استعفا، رییس شورا جلسه را ترک کرد تا رأی گیری برای استعفا انجام شود.

علی اسماعیل پور، نایب رییس شورا که پس از خروج رییس شورا، ریاست جلسه را بر عهده گرفت، موضوع استعفای حجت الاسلام خزاعی را مطرح و به رأی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای رییس شورای شهر کاشمر رأی نیاورد

استعفای رییس شورای شهر کاشمر رأی نیاورد