مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-02اقتصادي

علت گرایش افراد به تهیه و توزیع موادمخدر چیست؟


با توجه به قیمت بالای هر کیلوگرم انواع موادمخدر و سود بالای خرده فروشان موادمخدر و توجیه اقتصادی بالای این کار، - ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به قیمت بالای هر کیلوگرم انواع موادمخدر و سود بالای خرده فروشان موادمخدر و توجیه اقتصادی بالای این کار، برخی از افراد اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می کنند.

سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز (12 اسفندماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان، افزود: با توجه به قیمت بالای هر کیلوگرم انواع موادمخدر و سود بالای خرده فروشان موادمخدر و توجیه اقتصادی بالای این کار، برخی از افراد اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می کنند که اگر بحث دستگیری ها و هزینه های توقیف خودرو و موتورسیکلت نباشد، تعداد افراد توزیع کننده موادمخدر در استان بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کشت مختص خشخاش در هیچ نقطه ای از استان زنجان (کشت به صورت عامل) تا این لحظه مشاهده نشده است، اظهار کرد: یک نوع خشخاش بومی خودرو در ارتفاعات طارم و خرم دره وجود دارد که ممکن است بومیان منطقه قصد بهره برداری از آن را داشته باشند ولی در استان کشت نمی شود.

جهانبخش با اشاره به اینکه در برخی از اوقات ماده مخدر گل و گراس (شاهدانه) در بین بوته زارهای آفتاب گردان، گندم و یونجه زارها کشت می شود، افزود: از ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت گرایش افراد به تهیه و توزیع موادمخدر چیست؟

علت گرایش افراد به تهیه و توزیع موادمخدر چیست؟