مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-02ورزشي

تساوی چوکا تالش در مقابل قشقایی شیراز


دیدار دو تیم قشقایی شیراز و چوکا تالش در در استادیوم پارس شیراز در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ یک آزادگان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، قشقایی شیرازو چوکا تالش، دریکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته یک لیگ آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز  مقابل هم صف آرایی کردند؛ که در پایان این بازی،  با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

  تیم شهدای قشقایی شیراز برای کسب چهارمین بُرد پی در پی خود، بازی را هجومی آغاز کرد و شاگردان علی لطیفی را تحت فشار قرار داد و فرصت های زیادی هم برای گلزنی ایجاد کرد که با عجله در زدن ضربات آخر و همچنین عملکرد خوب متین صفاییان دروازه بان چوکا از دست رفت.

در آن سوی میدان تیم تالشی  که با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول رده بندی در خطر سقوط قرار دارد با یک بازی بسته و تجمع در یک سوم دفاعی خود و باز زدن توپ های بلند به دنبال ضد حمله بود و برخلاف جریان بازی هم به گل رسید.

در دقیقه 20 بازیکنان قشقایی غافلگیر شدند و توپ به کنعان طاهر نژاد  مهاجم خوب تیم چوکا تالش رسید و این مهاجم از راه دور با ضربه سنگین و در حالی که توپ جلو دروازه بان تیم قشقایی به زمین بر خورد کرده بود راهی دروازه تیم میزبان شد تا یک گل غیرمنتظره رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی چوکا تالش در مقابل قشقایی شیراز

تساوی چوکا تالش در مقابل قشقایی شیراز