مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-02سياسي

لزوم وحدت تجاری و سیاسی میان ایران و روسیه/ بستر همکاری فراهم شود


رییس اتاق مشترک ایران و روسیه با اشاره به ضرورت وحدت تجاری و سیاسی بین دو کشور، گفت: دولت های منطقه باید بسترهای لازم را برای فعالیت اقتصادی تجار را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی تیزهوش تابان سه شنبه در نوزدهمین اجلاس شورای همکاری های تجاری اتاق بازرگانی و صنعت کشورهای منطقه دریای خزر به صورت ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی است و اعضای اتاق های بازرگانی منطقه خزر مناسبات میان خود را بر اساس تعامل و همکاری در سایه صلح و دوستی ترسیم کرده اند.

وی با بیان اینکه کمک به گسترش تجارت در حوزه کشورهای دریای خزر از اهداف تشکیل شورا بوده است، افزود: تجارت کوچک و متوسط، توسعه تجارت بین المللی در کشورهای همین حوزه، تجزیه و تحلیل سیستم موجود همکاری های تجاری صنعتی، تدوین و طراحی برنامه توسعه همکاری، تبادل اطلاعات بازرگانی و حقوقی برای اجرای فعالیت های تجاری با برگزاری کنفرانس ها و سمینارها و نمایشگاه ها و تبادل هیئت های تجاری و اقتصادی از اهداف دیگر تشکیل شورای همکاری های تجاری اتاق بازرگانی و صنایع کشورهای منطقه دریای خزر است.

رییس اتاق مشترک ایران و روسیه با اشاره به برگزاری 18 جلسه در ایران و روسیه، تاکید کرد: بالا بودن تعرفه های گمرکی همچنان مانع بزرگی برای توسعه صادرات است و دولت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم وحدت تجاری و سیاسی میان ایران و روسیه/ بستر همکاری فراهم شود

لزوم وحدت تجاری و سیاسی میان ایران و روسیه/ بستر همکاری فراهم شود