مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-02اجتماعي

تجهیز سطل های زباله به هوش مصنوعی برای نظارت بر آلودگی دریاها


یک استارتاپ موسوم به سیبین (Seabin) از سطل های زباله مجهز به هوش مصنوعی برای نظارت بر آلودگی دریاها استفاده می کند تا آنها را به جمع آورنده پیشرفته داده ها تبدیل کند.

- یک استارتاپ موسوم به "سیبین"(Seabin) از سطل های زباله مجهز به هوش مصنوعی برای نظارت بر آلودگی دریاها استفاده می کند تا آنها را به جمع آورنده پیشرفته داده ها تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، در سال 2013 پیتر سلینسکی و اندرو تورتون شرکت خود را به نام سیبین (Seabin) ساده تاسیس کردند.

آنها بر ساخت آینده ای متمرکز شده اند که محصول آنها نه فقط برای تمیز کردن زباله های سطح دریا، بلکه برای نظارت بر دریا استفاده شود و سنگ بنای این پیشرفت، هوش مصنوعی(AI) است.

این سطل زباله که هم نام شرکت است، کمی شبیه به یک کف گیر استخر برای اقیانوس عمل می کند و در حالی که روی سطح دریا نشسته، آلودگی سطحی را فیلتر می کند و آب را از کف خود خارج می کند.

اکنون با پخش بیش از هزار سطل زباله دریایی در 53 کشور دنیا، تقریباً 35 میلیون قطعه پلاستیکی جمع آوری شده و حالا تیم پشتیبان این فناوری به دنبال روش های جدیدی برای استفاده از این ماشین است.

سازندگان این سطل رباتیک می گویند: ما روزانه بیش از 500 میلیون لیتر آب فیلتر می کنیم و حدود 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز سطل های زباله به هوش مصنوعی برای نظارت بر آلودگی دریاها

تجهیز سطل های زباله به هوش مصنوعی برای نظارت بر آلودگی دریاها