مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-02سياسي

راه اندازی کمیته صیانت از اراضی ملی و دولتی در فارس


کمیته صیانت از اراضی ملی و دولتی در فارس با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان فارس و اداره کل راه و شهرسازی این استان راه اندازی شد.

- معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس سه شنبه 12 اسفند در مراسم افتتاح دفتر کمیته صیانت از اراضی ملی و دولتی در فارس، هدف از تشکیل این کمیته را بریدن دست افراد سودجویی که به زمین های بیت المال چشم طمع دوخته اند اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، اسماعیل اکبری گفت: با توجه به اهمیت اقدامات بین بخشی دستگاه های متولی اراضی ملی، دولتی و زراعی و پیشگیری از جرائم و تخلفات مربوطه و حفاظت از این عرصه ها، طرح کانون مردمی صیانت از زیست بوم طبیعی استان فارس برای اولین بار در کشور با تعامل تعدادی از ادارات کل استان فارس و همچنین نهادهای مردمی همکار با دادگستری ایجاد و اجرایی گردیده است.

این مقام قضایی ضمن قدردانی از همکاری های اداره کل راه و شهرسازی فارس، افزود: برای مبارزه با این پدیده باید اداره های راه و شهرسازی، منابع طبیعی، اوقاف و امور خیریه، محیط زیست، امور اراضی و شهرداری به صورت کاملا هماهنگ، جلوی سوءاستفاده زمین خواران و سودجویان را بگیرند؛ این کمیته نیز برای همین هدف تشکیل شده است تا بتوان خلاء های موجود در این زمینه را پر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته صیانت از اراضی ملی و دولتی در فارس

راه اندازی کمیته صیانت از اراضی ملی و دولتی در فارس