مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-02اقتصادي

واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می کنند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین حسینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تسهیلات جهش تولید در حوزه صنعتی و صنفی در استان بوشهر اجرایی شده و متقاضیان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کنند.

وی با اشاره به پرداخت این تسهیلات با نرخ سود بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار ادامه داد: در این طرح از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری اولویت هایی برای پرداخت تسهیلات تعیین شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: از اولویت های پرداخت این تسهیلات می توان به فعال کردن ظرفیت های خالی 14 محصول، نهضت ساخت داخل، فعال سازی واحدهای راکد و تکمیل طرح های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی اشاره کرد.

وی افزود: توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار، احیا، فعال سازی و توسعه معادن مقیاس کوچک، تأمین مالی اصناف تولیدی، توسعه صادرات غیرنفتی، طرح های فناورانه از دیگر اهداف پرداخت این تسهیلات است.

حسینی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات با کسانی است که دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی برای راه اندازی یا افزایش تولید نداشته و با دریافت این تسهیلات قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می کنند

واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می کنند