مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-02بين الملل

رقابت نفسگیر ایوانکا ترامپ و مایک پنس برای آخر نشدن


یافته های تازه ترین نظرسنجی از جمهوریخواهان محافظه کار برای انتخاب گزینه برتر این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نشان داد دختر و معاون رییس جمهوری پیشین آمریکا رقابتی نفسگیر برای آخر نشدن دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، همزمان با سخنرانی دانلد ترامپ در گردهمایی محافظه کاران آمریکا موسوم به سی پک یک نظرسنجی هم برای دانستن نظر جمهوریخواهان درباره نامزد برتر این حزب در انتخابات سه سال دیگر برگزار و در پایان مشخص شد ترامپ با 55 درصد رای همچنان بخت و گزینه اول حزب جمهوریخواه برای رقابت کردن با نامزد دموکرات هاست؛ رقمی که با توجه به نقش آفرینی رییس جمهوری پیشین در فاجعه حمله اوباش به ساختمان کنگره و لرزان شدن جایگاه او نزد هم حزبی ها چندان هم چشمگیر نیست.

سال 2016 پس از پیروزی ترامپ در انتخابات و ورود به کاخ سفید، در نظرسنجی سی پک سناتور تد کروز با 40 درصد و سناتور مارکو روبیو با 30 درصد بالاتر از دیگر رقیبان قرار گرفته بودند.

در نظرسنجی امسال بدون حضور ترامپ، ران دسانتیس با 43 درصد صدرنشین شد، کریستی نوم با 11 درصد، دانلد ترامپ کوچک با هشت درصد، مایک پمپئو با هفت درصد، تد کروز با هفت درصد و تاکر کارلسن و جاش هاولی و نیکی هیلی هر کدام با سه درصد در رده های بعد ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نفسگیر ایوانکا ترامپ و مایک پنس برای آخر نشدن

رقابت نفسگیر ایوانکا ترامپ و مایک پنس برای آخر نشدن