مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-02اقتصادي

توزیع میوه شب عید از 25 اسفند در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای تامین میوه شب عید شهروندان استان 300 تن سیب قرمز و 500 تن پرتقال با قیمت مصوب از 25 اسفندماه در مناطق مختلف توزیع خواهد شد.

- رامین صادقی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: در راستای تامین میوه شب عید شهروندان استان 300 تن سیب قرمز از باغات مشگین شهر و 500 تن پرتقال خریداری شده از مازندران با قیمت مصوب از 25 اسفندماه در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع خواهد شد.

  وی افزود: خرید و ذخیره سازی و هم چنین بسته بندی میوه شب عید با کیفیت مطلوب و رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی از چند ماه پیش انجام یافته و در موعد مقرر نیز در ایستگاه ها و میادین مختلف استان توزیع می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با توجه وضعیت حاکم و شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه انتظار می رود که شهروندان گرامی در خرید میوه از میادین مشخص پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کرده و از ایجاد صف های طولانی جلوگیری کنند.

صادقی در خصوص قیمت مصوب سیب و پرتقال شب عید عنوان کرد: تا به امروز قیمتی به صورت نهایی برای میوه شب عید تعیین نشده و هفته آینده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد و پس از آن در موعد مقرر نسبت به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از 25 اسفند در اردبیل

توزیع میوه شب عید از 25 اسفند در اردبیل