مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-02حوادث

قاچاقچی بزرگ دارو دستگیر شد+ جزییات


رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری قاچاقچی بزرگ دارو و مکمل های ورزشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچی ان دارو و مکمل های ورزشی غیرمجاز خبر داد.

   سرهنگ نادر مرادی در تشریح خبر فوق گفت: اواخر مرداد ماه امسال بود که خبری پیرامون مونتاژ و فروش قرص، پودر و آمپول های درمانی و مکمل ورزشی غیرمجاز در یک کارگاه صنعتی بزرگ در حوالی شهرک استقلال توسط افرادی که هیچگونه تخصص و مجوزی برای انجام این فعالیت را نداشته، دریافت کردیم.

وی افزود: موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر، نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازرسی از انبار و دستگیری تمام عاملان و متهمان دخیل در این پرونده اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از حضور در محل، اقدام به بازدید از انبار کرده که در لحظه ورود، متوجه شدند چند نفر قوطی های تاریخ گذشته را با تینر فوری پاک کرده و بلافاصله با دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارند اقدام به درج نام برندهای تجاری معروف دنیا با تاریخ های جدید میلادی با ارقام لاتین بر روی قوطی ها و بسته های موجود در انبار می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی بزرگ دارو دستگیر شد+ جزییات

قاچاقچی بزرگ دارو دستگیر شد+ جزییات