مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-02اقتصادي

بهره برداری از 22 پروژه تامین آب و برق در استان فارس


در راستای پویش هفته چهل و سوم الف – ب- ایران، با حضور مجازی وزیر نیرو هم زمان افتتاح 22 پروژه وزارت نیرو در حوزه آب و برق، بهره برداری از 5 طرح تامین و انتقال برق و انرژی در فارس و بوشهر با سرمایه گذاری 651 میلیارد ریال آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نماینده ولی فقیه در استان فارس در این آیین با بیان اینکه در سال جهش تولید تلاش های فراوان برای عمران و آبادانی صورت گرفته و استان فارس هم به ویژه در حوزه تامین برق و انرژی گام های موثر برداشته است اظهار داشت : حرکت سازنده ایجاد شده در زمینه عمران و آبادانی فارس قابل ستایش است.

  آیت الله دژکام افزود: این تلاش ها نمودی از موفقیت خدمتگزاران ملت در کارزار تحریم های ظالمانه است و امید که آغازی برای توسعه بیشتر در استان فارس باشد و سال 1400 با گام های بلندتر در جهت توسعه در استان فارس آغاز شود.

وزیر نیرو نیز در این آیین با بیان اینکه امروز برای مردم فارس و جنوب کشور روز خاطره انگیزی است گفت: حمایت امام جمعه شیراز از مسوولان خدمتگزار در استان فارس پشتوانه ای برای خادمان مردم است.

رضا اردکانیان افزود: شتاب بهره برداری از طرح های تامین برق و انرژی در استان فارس و جنوب کشور تا پایان دولت ادامه دارد طرح های متعدد به مدار بهره برداری رسیده و این مسیر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 22 پروژه تامین آب و برق در استان فارس

بهره برداری از 22 پروژه تامین آب و برق در استان فارس